За фінансової підтримки Представництва ЄС в Україні опубліковано нову електронну книгу, що допоможе українському бізнесу у знаходженні партнерів в ЄС, започаткуванні або нарощуванні експорту власних товарів і використанні можливостей Глибокої та всеохопної зони вільної торгівлі, яка запрацює з 1 січня 2016 року. Автором видання “Інтернаціоналізація бізнесу та вихід на ринки Європейського Союзу” є Олег Мирошніченко, досвідчений викладач по експорту. Це його друга велика публікація для українських експортерів. Книга повинна заповнити критичні прогалини у знаннях підприємців стосовно того, що є необхідним для експорту на ринки розвинених країн і зокрема на ринок Європейського Союзу.
Видання базується на кращих міжнародних та українських практиках і пропонує системний виклад питань експортного планування, каналів експорту, експортного маркетингу та брендингу. Воно також описує комбіновані методи виходу на іноземний ринок, схеми роботи з іноземними приватними марками і надає важливу культурну інформацію щодо ведення бізнесу з країнами Європейського Союзу. Окрім того, книга описує можливості отримання підтримки українськими експортерами від українських та міжнародних інституцій.
Публікацію добре ілюстровано і укладено у зручному для читання форматі. Вона також охоплює широке коло електронних джерел для експортерів, що допоможе у пошуку європейських бізнес-партнерів, отриманні критично важливої інформації про європейський ринок та його регулювання. Джерела регуляторної інформації, що стосуються харчової та сільськогосподарської продукції висвітлено особливо детально, оскільки ця галузь є однією з ключових в українській економіці.
Представляючи книгу українській аудиторії Посол ЄС в Україні Ян Томбінський зазначив: “Після запровадження положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС стосовно вільної торгівлі, український бізнес увійде в європейський економічний та регуляторний простір і почне працювати у новому конкурентному середовищі. Це створить виклики, але також і нові можливості для тих, хто сповнений підприємницького духу і постійно шукає нових можливостей для розвитку свого власного бізнесу. Ефективне використання потенціалу ГВЗВТ вимагає здатності адаптуватися і розвиватися у нових умовах, бути свідомим потреби у постійному самовдосконаленні, розумінні вигод відкритості та стратегічного підходу до розвитку власного бізнесу”.
Електронну книгу можна завантажити безкоштовно за адресою http://bit.ly/eksport_do_ES. Вона також доступна на авторському блозі www.export-ua.blospot .com.
|